پايگاه اطلاع رساني دفتر آيت الله العظمي شاهرودي دام ظله
ArticleID PicAddress Subject Date
{ArticleID}
{Header}
{Subject}

{Comment}

 {StringDate}
Thursday 13 December 2018 - الخميس 04 ربيع الثاني 1440 - پنج شنبه 22 9 1397
 
 
 
 
  • استحاضہ  
  • Sendtofriend
  •  
  •  
  • عورتوں کو جو خون آتے ہیں ان میں سے ایک کا نام استحاضہ ہے اور جس عورت کو یہ خون آۓ اس کو مستحاضہ کہتے ہیں۔

    مسئلہ٩٩:خون استحاضہ اکثر اوقات زرد رنگ اور ٹھنڈا ہو تا ہے اور بغیر قوت و جلن کے نکلتا ہے اور گاڑھا بھی نہیں ہو تا لیکن ممکن ہے کبھی سیاہ یا سرخ گرم اور گاڑ ھا بھی ہو اور قوت و جلن سے بھی نکلے۔

    مسئلہ١٠٠:استحاضہ کی تین قسمیں ہیں؛

    (١) قلیلہ، (٢) متوسطہ، (٣) کثیرہ۔

    استحاضہ قلیلہ؛وہ ہے کہ جب عورت روئ کو اپنی شرمگاہ میں داخل کرے تو خون صرف روئ کے ظاہری حصّے کو لگے اور اندر تک سرایت نہ کرے۔

    استحاضہ متوسطہ؛و ہ ہے کہ روئ خون میں ڈوب جاۓ اگر چہ روئ کے کسی ایک حصّے ہی میں کیوں نہ ہو لیکن خون روئ سے بہہ کراوپر کی پٹّی پر جا ری نہ ہو۔

    استحاضہ کثیرہ؛وہ ہے کہ خون روئ سے بہہ کر اس پٹّی تک پہنچ جاۓ جسے عورتیں خون روکنے کے لۓ باندھتی ہیں۔

    احکام استحاضہ

    مسئلہ١٠١:استحاضہ قلیلہ میں عورت ہر نماز کے لۓ وضوء کرے او ر روئ بدلے اور شرمگاہ کے ظاہری حصّے کو اگر خون لگا ہو تو پاک کرے۔

    مسئلہ١٠٢:استحاضہ متوسطہ میں عورت کو نماز صبح کے لۓ غسل کرنا چاہیۓ اور دوسرے دن کی صبح تک ہر نماز کے لۓ وہی افعال انجام دے جو استحاضہ قلیلہ میں بیان کیے گۓ ہیں، اگر جان بوجھ کر یا بھولے سے نماز صبح کے لۓ غسل نہ کرے تو اسے نماز ظہر و عصر کے لۓ غسل کرنا چاہیۓ اور اگر ظہرین کے لۓ غسل نہ کرے تو اسے مغرب و عشاء سے پہلے غسل کر لینا چاہیۓ چاہے خون آ رہا ہو یا بند ہو گیا ہو۔

    مسئلہ١٠٣:استحاضہ کثیرہ میں عورت متوسطہ کے تمام امور انجام دے، اس کے علاوہ وہ پٹّی جس پر خون لگا ہے ہر نماز کے لۓ بدلے یا اس کو پاک کرے، ایک غسل نماز ظہر و عصر کے لۓ اور ایک مغرب و عشاء کے لۓ بجا لاۓ اور ظہر و عصر کی نماز وں کے درمیان فاصلہ نہ دے اگر فاصلہ کر دے تو نماز عصر کے لۓ دوبارہ غسل کرے اور اسی طرح مغرب و عشاء کی نمازوں کے درمیان فاصلہ کردے توعشاء کے لۓ دوبارہ غسل کرے۔

    مسئلہ١٠٤:استحاضہ متوسطہ اور کثیرہ والی عورت کو کہ جس کی تکالیف شرعی وضوء و غسل دونوں ہیں ان میں سے جسکو بھی پہلے بجا لاۓ صحیح ہے لیکن بہتر یہ ہے کہ پہلے وضوء کرے۔

     
     
  • RelatedArticle
  •  
     
     
     
     

    The Al-ul-Mortaza Religious Communication Center, Opposite of Holy Shrine, Qom, IRAN
    Phone: 0098 251 7730490 - 7744327 , Fax: 0098 251 7741170
    Contact Us : info @ shahroudi.net
    Copyright : 2000 - 2011